LEVERTIJDEN

  • De levertijd is ca. 1-3 werkdagen. Heb je iets snel nodig stuur dan even een WhatsApp berichtje via 06 18 11 55 35.
  • In drukke periodes als november en december kan de levertijd iets langer zijn.
  • Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan het voorkomen dat een bestelling later verzonden wordt. Indien de levering veel later dan gepland zal zijn ontvangt u hierover zsm bericht per e-mail.
  • Werkdagen
    Zijn van maandag t/m vrijdag. Feestdagen tellen niet als werkdag.
  • Orderstatus
    Je ontvangt per bestelling 3 e-mails: een met de bestelbevestiging, een met de melding dat je bestelling in behandeling is en een met de bevestiging van verzending en track & trace (indien van toepassing). Heb je geen e-mail ontvangen controleer dan ook even je spam-filter. 
  • Specifieke leverdatum
    Heb je het artikel voor een bepaalde dag/datum nodig vermeld dit dan gelijk bij "opmerkingen". Ik probeer er dan voor te zorgen dat de bestelling op tijd verzonden wordt, dit is echter geen garantie!

VERZENDKOSTEN

  • tot 100 gram > bv een enkele aftelkalender of ansichtkaart € 2,88
  • Brievenbuspakketje (met track & trace)* > € 4,50
  • Pakketpost wanneer de grootte van de bestelling niet meer per brievenbuspost mogelijk is > € 7,50

    Verzending naar het buitenland
  • België € 10,80 | Duitsland € 11,50 | Frankrijk: € 17,00 | Italie: € 17,00 | Oostenrijk: € 17,00 | Spanje: € 19,50 | Portugal: € 21,00 | Zweden: € 23,50

VERZENDING

  • Op het moment van verzending ontvang je een verzendbevestiging en indien van toepassing een track & trace code.
  • POST NL heeft in Nederland gemiddeld 1-2 werkdagen nodig om het pakket te bezorgen, verzending naar België/Duitsland neemt over het algemeen ca. 1-2 dagen langer in beslag

Let op! Brievenbuspakketjes: goed om te weten
​Vanaf het moment dat het pakketje verzonden is heb ik geen invloed meer op het verzendtraject. Brievenbuspakketjes worden met track & trace verzonden, het pakket wordt volgbaar zodra dit is ingescand op het POSTNL afgiftepunt. De postbode scant het pakketje uit zodra het in de brievenbus gedaan wordt. Helaas komt het wel eens voor dat een brievenbus afwijkt van de maten die door POSTNL zijn toegestaan. Bijvoorbeeld bij brievenbussen in een centrale hal in een flat of bij appartementen, een losse brievenbus buiten de deur of smalle brievenbussen bij oudere woningen. Helaas kan ik niet van tevoren zien wat voor brievenbus iemand heeft. Normaal gesproken zal de bezorger dan even aanbellen. Mocht je bij voorbaat weten dat het bezorgen van brievenbuspakjes een probleem is in jouw brievenbus laat dit dan alsjeblieft al bij het afronden van jouw bestelling weten of kies direct een alternatief bezorgadres. Dit kan veel bezorgproblemen voorkomen. Ook kan het aan te raden zijn even een briefje voor de postbode op te hangen in het geval je het pakje toch op je eigen adres laat bezorgen.

© 2015 - 2022 Mientje Fröbel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel