Hieronder staan alle antwoorden op de meest gestelde vragen:

  • Wat is de levertijd van een artikel?
    Actuele levertijden staan overzichtelijk op deze pagina. Omdat de levertijden door drukte, onvoorziene omstandigheden of juist door meer gelegenheid voor productie snel kunnen veranderen staan de levertijden niet bij de artikelen vermeld. 
     
  • Waarom zijn de levertijden zo 'lang'?
    Vrijwel alle producten van Mientje Fröbel worden speciaal voor jou met de hand gemaakt. Handwerk kost meer tijd en om alle produchten met evenveel zorg en aandacht te kunnen vervaardigen zijn er langere levertijden dan bij massaproductie. Met een product van Mientje Fröbel heb je echter wel een uniek en persoonlijk item in je bezit!
     
  • Brievenbuspakketjes: goed om te weten
    Vanaf het moment dat het pakketje verzonden is hebben wij geen invloed meer op het verzendtraject. Brievenbuspakketjes worden met track & trace verzonden, het pakket wordt volgbaar zodra dit is ingescand op het POSTNL afgiftepunt. De postbode scant het pakketje uit zodra het in de brievenbus gedaan wordt. Helaas komt het wel eens voor dat een brievenbus afwijkt van de maten die door POSTNL zijn toegestaan. Bijvoorbeeld bij brievenbussen in een centrale hal in een flat of bij appartementen, een losse brievenbus buiten de deur of smalle brievenbussen bij oudere woningen. Helaas kunnen wij niet van tevoren zien wat voor brievenbus iemand heeft. Normaal gesproken zal de bezorger dan even aanbellen. Mocht je bij voorbaat weten dat het bezorgen van brievenbuspakjes een probleem is in jouw brievenbus laat dit dan alsjeblieft al bij het afronden van jouw bestelling weten of kies direct een alternatief bezorgadres. Dit kan veel bezorgproblemen voorkomen. Ook kan het aan te raden zijn even een briefje voor de postbode op te hangen in het geval je het pakje toch op je eigen adres laat bezorgen.
     
  • Volgens de track&trace is mijn bestelling bezorgd maar ik heb niets ontvangen?
    De postbode scant het pakketje uit zodra het in de brievenbus gedaan wordt. Helaas komt het wel eens voor dat een brievenbus afwijkt van de maten die door POSTNL zijn toegestaan. Zie het item hiervoor voor meer uitleg over brievenbuspakjes. Helaas komt het soms voor dat de zending niet bezorgd is, de track&trace niet afgerond wordt of juist wel de status bezorgd aangeeft. Vanaf het moment dat het pakketje verzonden is hebben wij helaas geen invloed meer op het verzendtraject. We zijn afhankelijk van POSTNL over verdere berichtgeving, de ervaring leert helaas dat dit enige tijd in beslag neemt. Het heeft in dit geval overigens ook geen zin om zelf contact op te nemen met POSTNL, deze zal altijd verwijzen naar het beleid dat de verzender contact op moet nemen. Dit vinden wij uiteraard geen probleem, stuur in dit geval zo snel mogelijk wanneer je het vermoeden hebt dat er iets met de zending is een e-mail naar info@mientjefrobel.nl. Hoe korter op de verzenddatum hoe meer kans dat het pakket getraceerd kan worden. In de tussentijd kunnen we in overleg de bestelling opnieuw verzenden, mocht je bestelling haast hebben geef dit dan svp specifiek aan. Per situatie wordt beoordeeld welke afspraken we in dit geval kunnen maken mbt de waarde van de producten en de te maken verzendkosten.
     
  • Ik wil een custommade artikel met naam (en geboortedatum) bestellen maar ik zie geen mogelijkheid om dit in te voeren?
    De naam kan je doorgeven in het tekstveld bij het artikel. Vergeten om de naam door te geven? Geen probleem! Stuur de juiste gegevens alsnog even door naar info@mientjefrobel.nl ovv het ordernummer.
     
  • Ik wil mijn bestelling annuleren/retourneren/garantie
    Dat kan, meer informatie vindt u op deze pagina of klik op de link "Retourneren/Annuleren" in de footer onderaan de pagina.
     
  • Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald maar ik heb niets meer gehoord?
    Je ontvangt, wanneer er geen bijzonderheden zijn, 3 x een mailtje mbt de status van de bestelling: de orderbevestiging direct na het plaasten van de bestelling, de betaalbevestiging wanneer jouw betaling is verwerkt en de verzendbevestiging (indien van toepassing voorzien van track&trace code). Wanneer het niet nodig is ontvang je dus tussen de betaalbevestiging en de verzendbevestiging geen bericht meer.
     
  • Ik heb een e-mail/WhatsApp gestuurd maar nog geen reactie ontvangen?
    Het streven is om de e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, door drukte of onvoorziene omstandigheden of door een slechte verbinding kan dit wel eens langer duren. Mocht je na 2 dagen nog geen bericht hebben ontvangen dan is de mail of je berichtje waarschijnlijk niet aangekomen.
     
  • Kan ik andere kleuren en samenstellingen kiezen dan de artikelen die op de site staan?
    Ja, de artikelen die als voorbeeld in de shop staan zijn ter inspiratie en om snel te kunnen bestellen. Je kan echter vrijwel ieder artikel zelf samenstellen. Onder iedere categorie waarbij dit mogelijk is staat een 'custommade' artikel waarvan je alle kleuren zelf kan kiezen (punnikwoorden, caketoppers, viltslingers, haarbandjes).
     
  • Ik heb een artikel met spoed nodig is dit mogelijk?
    Alle bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Het is daarom praktisch onmogelijk om met spoed bestellingen te leveren, iedereen wil tenslotte zijn of haar bestelling het liefst zo snel mogelijk in huis. Je kan de uiteindelijke levertijd zodra je het cadeautje echt nodig hebt verkorten door gebruik te maken van de mogelijkheid om te pre-orderen: wanneer je de gewenste kleurencombinatie weet maar alleen nog in afwachting bent van de geboorte en de naam kan je de bestelling alvast plaatsen. Deze wordt dan binnen de aangegeven levertijd verwerkt en zodra je de naam (en geboortedatum) weet heb je de bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis!
     
  • Ik heb een kleur gezien bij een eerder gemaakt artikel maar ik kan niet achterhalen welke kleur dit is, wat nu?
    Stuur je vraag per e-mail of Whatsapp en je ontvangt zsm de juiste kleurcode.
     
  • Kan de bestelling ingepakt worden als een cadeautje?
    Alle bestellingen worden standaard ingepakt als cadeautje. Het is tevens mogelijk om het rechtstreeks naar de ontvanger te laten sturen. Kies in dat geval een ander afleveradres en vermeld bij opmerkingen welke tekst je bij het pakketje zou willen. Bij de bestelling worden nooit orderbevestigingen of facturen met prijsinformatie meegestuurd.
     
  • Welke veiligheidsvoorschriften moet ik hanteren?
    Omdat de producten bij kleine kinderen worden gebruikt en onderhevig zijn aan slijtage zijn er een aantal veiligheidsvoorschriften om in acht te nemen. De veiligheidsvoorschriften staan op deze pagina beschreven. Bij ieder artikel waarop deze voorschriften van toepassing zijn ontvang je tevens een gedrukt exemplaar; handig wanneer je een artikel cadeau wilt geven, zo heeft de ontvanger deze direct in zijn/haar bezit.
© 2015 - 2020 Mientje Fröbel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel