Verkeerde levering

Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Hoe goed de bestelling ook gecontroleerd wordt... het komt wel eens voor dat een naam niet juist is uitgevoerd qua schrijfwijze, kleur, de uitvoering van letters met puntjes, met hoofdletter of juist niet. Dagelijks passeren vele namen de revue, het zou een droom zijn als dit altijd goed zou gaan. Maar geen zorgen, een foutieve levering vanuit Mientje Frobel lossen we hoe dan ook op. In dit geval wordt de bestelling altijd conform de order (alsnog) uitgeleverd. Gelukkig is het een zeldzaam feit maar toch.... het is vervelend voor allebei. Komt dit voor stuur dan even een mail, indien mogelijk met afbeelding, ovv het ordernummer dan wordt de order direct weer in behandeling gezet.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mientjefrobel.nl (of een app te sturen naar 06 38 71 76 90). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via 
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Melden van beschadigde zendingen kunt u tevens melden via info@mientjefrobel.nl ovv het ordernummer en voorzien van een foto of app je foto naar 06-38717690 zodat Mientje Fröbel het probleem kan beoordelen en zsm kan oplossen. Foto's zijn belangrijk voor het verhalen van eventuele schade op de vervoerder. 

© 2015 - 2020 Mientje Fröbel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel